מזלות

לכל סיר יש מכסה המיועד עבורו וכך גם לכל אדם יש את החצי השני שלו, המזל שנרשם עבורו במפה האסטרולוגית. למעשה השיטה פועלת באמצעות תאריכי הלידה, אותם בודקים אחד מול השני וכך ניתן לראות האם יש התאמה. במפה האסטרולוגית יש 12 מזלות, כאשר לכל מזל יש תכונות ייחודיות משלו וכן יש תכונות מסוימות אשר תואמות למזלות נוספים. בכדי לזהות התאמה בין שני אנשים, יש לבדוק את תאריכי הלידה ולברר האם יש סיכוי לקשר זוגי וליחסים טובים בין השניים. למרות זאת, ייתכן כי יהיו שני אנשים בני אותו מזל לפי גלגל מזלות שנולדו באותו חודש, אך למעשה הם יתקשו לחיות יחד בתור בני זוג. חישוב ההתאמה נעשה לא רק על ידי המזלות ותאריכי הלידה הקרובים אלא על ידי מיקום הכוכבים ביחס אל המזלות.

למי מזל טלה מתאים?

ישנם אתרי הכרויות רבים המציעים מגוון של משתמשים לשידוך על סמך תכונות אופי, מראה וכן אלמנטים נוספים, אך בכדי למצוא את החצי השני באופן מדויק, תצטרכו לעשות תחקיר של מזלות ולהתאים לעצמכם את המזל הקרוב ביותר למזלכם. לדוגמא, בני מזל טלה הם מלאי אנרגיה ובעלי רצונות ילדותיים, מה שלא יאפשר להם ליצור יחסים זוגיים עם בני המזל שלהם, מאחר ושניהם מייחלים לאותם דברים, הם עלולים להתנגח במלחמות ללא הפסקה. לעומת זאת, בני מזל טלה יתחברו באופן מוצלח לבני מזל תאומים, אשר נוהגים להבין היטב אחד את השני ויכולים להיות חברים טובים. לגבי חיבור מסעיר במיוחד שיהיה יעיל בחדר המיטות, הבתולה עם הטלה, אשר יחדיו יהיו נמרצים וסוערים.

הכרויות למזל קשת

כמו הטלה, גם לקשת יש רצונות משלו, עם יסודות האש אשר אוהב חופש ולעיתים מתקשה לחיות בתוך מסגרות. מאחר שגם הטלה וגם הקשת סקרנים והרפתקנים, יחד הם יכולים ליצור קשר מלא בחוויות מעניינות והרפתקאות. בכדי שהקשת יוכל ליצור יחסים זוגיים עם מזל תאומים, על שניהם יהיה להתפשר מאחר ששניהם אוהבים חופש, אך ברגע שיצליחו, יוכלו ליצור קשר מאוד זוגי, עם הרבה חום, נתינה ואהבה. אין ספק כי מזלות הם עניין של התאמה, לכן כדאי ומומלץ מאוד לחפש את האחד או את האחת לפי החיבור בין המזלות.