מאמרים בנושא אסטרולוגיה


אסטרולוגיה על פי בני המאיה – לוח הצולקין
לוח צולקין הוא לוח השנה של שבט בני המאיה הוא לוח שנה המציג תפיסת זמן אחרת מזו המוכרת לנו בלוח השנה הרגיל. במקום ההתייחסות לזמן כדבר מכני שניתן למדוד ולכמת אותו, הצולקין מציג התייחסות אחרת, זמן כאנרגיה, ימים כאיכויות

התאמת מזלות 
נורית פרדו, כחלק מעבודתה השוטפת, ליוותה זוגות רבים החל מתחילת מערכת היחסים בשלב התאמת מזלות, והלאה עוד שנים רבות. מתוך ניסיונה העשיר וארוך השנים, היא פיתחה את התחום לכדי עולם שלם של ידע ואינסוף סיפורי מקרה והחלה גם להורות ולהרצות בנושא.


אסטרולוגיה שנתית 
דרך אסטרולוגיה שנתית יכול האדם להבין מה מצפה לו, מהן נקודות החוזק שלו, איפה מומלץ לשים את תשומת הלב, ממה כדי להמנע, ולקבל רושם כללי על הבאות.

נורית פרדו - אסטרולוגית ילדים  
אסטרולוגית ילדים ולנוער שונה בכך שאינם כותבת מפה ישירות עבורם בלבד, אלא זו מיועדת להורים על מנת להקל על חינוך הילדים. זאת כדי לעזור להם לצפות מראש מכשולים, להתגבר עליהם ולהבין טוב יותר את ילדיהם. 

מפה אסטרולוגית 
נורית פרדו, מומחית בעריכת מפה אסטרולוגית, יכולה לתת שירות ייחודי זה, במקצועיות, יחס אישי, רגישות ותשומת לב.

הורוסקופ אהבה
הורוסקופ אהבה הינו מפת אבחון של חיי הזוגיות והאהבה על פי המזלות השונים על גלגל המזלות. ההורוסקופ נעשה על ידי פענוח של מפת השמיים והכרת גלגל המזלות לבוריו, תוך כדי הצבת נתוני האדם עצמו שבא לקריאה. כך ניתן לקבוע כיוונים, התאמה בין המזלות השונים והדרכים השונות להצליח בקשר זוגי בין שני בני זוג.

התאמה אסטרולוגית
אחד מהנושאים שאסטרולוגיה יכולה לתת חיזוי היא כמובן  ההתאמה בין המזלות של בני זוג.כפי שידוע יש 12מזלות ,שמתבססים על חילוק של גלגל השמיים לשנים עשר חלקים שווים בני 30 מעלות כל אחד,נתינת שם לצורת הכוכבים שיש באותו הקטע.כל מזל ישפיע וישלוט בכל חודש של השנה וההנחה היא שמי שנולד בתקופת המזל,מושפע באפן זה או אחר מתכונותיו. 


12 הבתים במפת הלידה
מלבד החלוקה ל-12 המזלות, קיימת גם חלוקה ל-12 בתים המתחילים מנקודת השמש או האופק ומבטאים את תחומי החיים השונים: את הצרכים, המטרות והגישות המאופיינים ע"י המזל בו הם נפתחו. כל המידע בנושא במאמר הבא. 

כוכבים מבודדים במפת הלידה
ישנם כוכבים ללא היבט (זווית) מגע ביניהן. קיימות מפות אשר פלנטות מסוימות אינן יוצרות זוויות בינן לבין שאר הפלנטות במפה, אך זה מופיע במפות בודדות. כל המידע בנושא תוכלו למצוא במאמר הבא מפי נורית פרדו. 

אסטרולוגית אהבה
אסטרולוגית אהבה כפי שהיא נקראת,יודעת למצוא את ההתאמה המיוחלת בין המזלות שונים.באפן כללי אסטרולוגית אהבה בנויה על העיקרון שיש סוגים שונים של מזלות שיוכלו להסתדר טוב יותר אחד עם השני בעוד שמזלות אחרים עלולים להתנגש ולהיתקל בקשיים בקשר הזוגי. הכנסו למאמר למידע נוסף. 

אסטרולוג מומלץ
כדי למצוא את האסטרולוג הטוב ביותר עבורנו עלינו לדעת מספר כללים בסיסיים באסטרולוגיה. במאמר כל המידע בנושא וגורמים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים באסטרולוג.

מזלות
כדי למצוא את המזל המתאים לך ביותר כבן/בת זוג הכנו עבורכם את המאמר הבא

אסטרולוגיה